Freitag, 29. April 2022

زندانیان سیاسی در زندان کرج


 زندانیان سیاسی محبوس در زندان مرکزی کرج، طی پیامی در آستانه روز جهانی کارگر، این روز را که نماد اتحاد زحمتکشان سراسر دنیا و روز مبارزه با فقر است، به همه مردم شریف ایران تبریک گفتند.

کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱؛ زندانیان سیاسی محبوس در زندان مرکزی کرج طی پیامی روز جهانی کارگر را تبریک گفته و بر اتحاد تمامی اقشار مردم ایران و آزادی کارگران و معلمان زندانی در ایران تاکید کردند.

متن پیام زندانیان سیاسی:‌

«بار دیگر روز جهانی کارگر و روز معلم به هم پیوند خورد در حالیکه این دو قشر زحمتکش با شجاعت به تلاشهای خود برای برهم زدن معادلات مردم ستیزانه ادامه می‌دهند.

آنها برای تحقق خواسته‌های قانونی خود مانند حق تشکل یابی مستقل، رفع تبعیض، دریافت مزد و بیمه متناسب با کار و ایجاد آموزش و پرورش رایگان و سلامت درتلاشند و در این راه متحمل هزینه های گزاف همچون زندان شده اند، در ایران زمامداران با اتخاذ سیاستهای نادرست و اصرار بر‌آن موجب تعطیلی کارخانجات، بحرانهای شدید اقتصادی و انزوای سیاسی کشورمان شدند و در این شرایط بیشتر مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند و سفره آنان هر روز کوچک و کوچکتر می‌شود وقتی بی تدبیری زمامداران و فساد و اختلاس و غارت دسترنج زحمتکشان مورد اعتراض تشکلهای صنفی مستقل قرار میگیرد، رژیم جمهوری اسلامی فعالان صنفی را بازداشت و با اتهامات امنیتی به زندان می‌‌افکند.

اینجانبان، زندانیان سیاسی محبوس در زندان مرکزی کرج، روز جهانی کارگر که نماد اتحاد زحمتکشان سراسر دنیا و روز مبارزه با فقر است و روز معلم را به همه مردم شریف ایران تبریک می‌گوئیم و به زمامداران اعلام می‌کنیم که بجای پرونده سازی و زندانی کردن کنشگران صنفی و مدنی، پاسخگوی بی تدبیریها و نا کار‌آمدیهای خود باشند که بیگمان ادامه این روند موجب به فروپاشی اقتصادی ایران خواهد شد.

همچنین همه تلاشهای ارزنده و مستمر کنشگران صنفی را ارج می‌نهیم و امیدواریم با همبستگی بیشتر و ایجاد فشار بر رژیم جمهوری اسلامی، شاهد آزادی معلمان و کارگران زندانی باشیم. جای معلم و کارگر زندان نیست.

جمعی از زندانیان زندان مرکزی کرج نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ »

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

محمدمهدی محمدی فرد به اعدام محکوم شد

  تصاویر جدیدی از مهدی محمدی‌‌فرد، معترض بازداشتی، به ایران اینترنشنال رسیده است. مهدی آرایشگر و تتو آرتیست است که در جریان اعتراضات سراسری ...