Montag, 25. April 2022

پس از سه سال؛ بازداشت پدر به اتهام قتل دو کودک ۴ و ۷ ساله


 

پس از سه سال؛ بازداشت پدر به اتهام قتل دو کودک ۴ و ۷ ساله 

خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی استان گیلان از بازداشت پدری به اتهام قتل دو فرزند ۴ و ۷ ساله‌اش خبر داد. به گفته متهم، این قتل ها با انگیزه انتقام از همسر سابق و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی گیلان از بازداشت پدری به اتهام قتل دو فرزند ۴ و ۷ ساله‌اش خبر داد.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان در این باره گفت: “با دادخواهی مادری ۲۴ ساله اهل لنگرود، مبنی بر مفقود شدن ۲ کودک خردسالش دراین شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و تحقیقات لازم به پدر این خانواده مشکوک شدند.”

سردار عزیزالله ملکی افزود: “پدر خانواده که مردی میانسال، اهل و ساکن مشهد بود فرزندانش را پس از طلاق همسرش به مشهد منتقل کرده و در فرصتی مناسب، دختر ۷ ساله و پسر ۴ ساله اش را در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به قتل رسانده بود، با اعزام کارآگاهان گیلانی به شهر مشهد، دراین شهر دستگیر شد.”

وی اضافه کرد: “قاتل پس از دستگیری از سوی پلیس آگاهی گیلان، به قتل فرزندانش اعتراف کرده و انگیزه خود را از این کار، کینه و دشمنی با همسر سابقش اعلام کرد.”

فرمانده انتظامی گیلان گفت: “بقایای اجساد این ۲ کودک که به دست پدرشان و با همدستی دوست ۴۲ ساله اش به قتل رسیده بودند، در شهر مشهد کشف شد.”

سردار عزیزالله ملکی افزود: “همدست قاتل هم در اقدامی غافلگیرانه در شهر لنگرود دستگیر شد.”

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

محمدمهدی محمدی فرد به اعدام محکوم شد

  تصاویر جدیدی از مهدی محمدی‌‌فرد، معترض بازداشتی، به ایران اینترنشنال رسیده است. مهدی آرایشگر و تتو آرتیست است که در جریان اعتراضات سراسری ...