Freitag, 25. März 2022

سردار کانادا نشین: سربازی برای زنان واجب است


 سردار کانادا نشین: سربازی برای زنان واجب است


سردار پاسدار مرتضی طلایی که در واکنش به فین های منتشر شده از وی در کانادا گفته بود “من دارم زندگی خودم را می‌کنم. شما باید جواب بدهید که زندگی شخصی افراد به چه کسی مربوط است؟” در اظهار نظر جدیدی از لزوم اجباری بودن سربازی برای زنان گفته است. سردار پاسدار طلایی گفته: یکی از موضوعیت‌های سربازی این است که فرد با دوره‌ای آموزشی خود را آماده دفاع از کیان کشور کند. از نگاه من این امر برای بانوان هم لازم و واجب است تا در موقع لزوم بنا به شرایطی که دارند از کشور خود دفاع کنند.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

محمدمهدی محمدی فرد به اعدام محکوم شد

  تصاویر جدیدی از مهدی محمدی‌‌فرد، معترض بازداشتی، به ایران اینترنشنال رسیده است. مهدی آرایشگر و تتو آرتیست است که در جریان اعتراضات سراسری ...