Samstag, 26. Februar 2022

دوست نوید افکاری کجاست


 


🔻به نوشته حساب توییتر ۱۵۰۰ تصویر، امین بذرگر، کشتی‌گیر و دوست نوید افکاری، از ۷ ماه پیش ناپدید شده و تا امروز خانواده و نزدیکانش نتوانسته‌اند نشانی از او پیدا کنند.


🔹حساب توییتر ۱۵۰۰تصویر، که اخبار مربوط به کشته‌شدگان اعتراضات آبان ۹۸ در ایران را پوشش می‌دهد، نوشت: او پیش از ناپدید شدن، بارها از سوی نهادهای امنیتی تهدید شده و او را مجبور کرده بودند پست‌هایش راجع‌به نوید را پاک کند.


🔹اوایل تیر ۱۴۰۰ برادر امین خبر از غیب شدن وی داد. امین بذرگر کارگر نجاری بوده و هنگامی که غیب شده مشغول به کار بوده؛ اما نه دستمزدش را از صاحب کار گرفته و نه وسایلش را از آنجا برده است.


🔹سعید افکاری، اوایل شهریور و مدتی پس از غیبت امین، از فشار نیروهای امنیتی به اطرافیان نوید نوشته بود. سعید دو روز پس از نوشتن این موضوع بازداشت می‌شود و در حین بازجویی مدام از او می‌پرسیده‌اند: در متنی که نوشته‌ای منظورت دقیقا فشار به چه کسانیست؟


🔹با توجه به همزمانی بازجویی سعید افکاری و غیبت امین بذرگر ، احتمال آنکه نیروهای امنیتی از آنچه برای امین اتفاق افتاده مطلع بوده‌اند، بیشتر می‌شود.





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

محمدمهدی محمدی فرد به اعدام محکوم شد

  تصاویر جدیدی از مهدی محمدی‌‌فرد، معترض بازداشتی، به ایران اینترنشنال رسیده است. مهدی آرایشگر و تتو آرتیست است که در جریان اعتراضات سراسری ...