Montag, 27. Dezember 2021

سودسپاه از تنش آبی


 🔴سود سپاه از تنش آبی: پروژه ۳۰ هزار میلیاردی نصیب قرارگاه امام حسن شد!

 

وزارت نیرو قرارداد آبرسانی به ۱۰ هزار روستا را در قراردادی ۳۰ هزار میلیاردتومانی به قرارگاه امام حسن مجتبی سپرده است. به تایید وزیر نیرو دست کم ۱۰۰ شهر ایران با تنش شدید آبی مواجه‌اند.


علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، یکشنبه ۵ دی/۲۶ دسامبر در مصاحبه با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت در شرایط کنونی ۳۰۰ شهر ایران دچار تنش آبی‌اند و از این شهرها، ۱۰۰ شهر با تنش آبی شدید درگیرند.


سپاه پاسداران در فروردین ۹۹ «قرارگاه امام حسن مجتبی» را با مشارکت بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی به راه انداخت تا پروژه‌های موسوم به «رفع محرومیت» به این قرارگاه سپرده شود. ارزش قراردادی که برای «جهاد آبرسانی»‌ با قرارگاه امام حسن بسته شده، ۳۰ هزار میلیارد تومان است. 


 «براساس تفاهم‌نامه‌ای که با قرارگاه امام حسن مجتبی تنظیم شد، ۱۰ هزار روستا با بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان طی ۱۵ ماه آبرسانی می شوند که جمعیتی معادل ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر را تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار می‌دهد.»

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

محمدمهدی محمدی فرد به اعدام محکوم شد

  تصاویر جدیدی از مهدی محمدی‌‌فرد، معترض بازداشتی، به ایران اینترنشنال رسیده است. مهدی آرایشگر و تتو آرتیست است که در جریان اعتراضات سراسری ...